Home / Beauty  / Ingrijire  / 5 pasi intr-o dieta

5 pasi intr-o dieta

 

Motivatia de a slabi sau de a fi in forma fizica excelenta este extrem de puternica atunci cand te pregatesti de un eveniment important, cum este nunta. E recomandat sa scazi in greutate in mod calculat, prin dieta si sport, si nu mai mult de 1kg/saptamana. Iti propun sa reflectezi la 5 principii care sa te ajute sa slabesti echilibrat, fara sa te infometezi, dar mai ales sa-ti formezi un stil de viata si dupa nunta.
(Dr. Anda Avramescu, Consultant Nutritie, Medicover)
1. Ce mananci? O alimentatie echilibrata din punct de vedere nutritiv cuprinde proteine (carne, oua, lactate, leguminoase, seminte, nuci), glucide (zaharuri) si lipide (grasimi). Opteaza pentru orezul brun in locul cartofului sau porumbului si pentru cerealele integrale in locul fainii albe.
2. Cat mananci? Cantitatea variaza in functie de greutate, sex, varsta si activitate fizica. Atentia cea mai mare trebuie data glucidelor si lipidelor, acestea regasindu-se in alimente care ingrasa. Pentru cantarire, foloseste masuri neconventionale, cum ar fi palma, un pachet de carti etc).
3. Cum prepari alimentele? Modul de preparare necorespunzator poate schimba calitatea principiilor alimentare (grasimile bune se transforma in grasimi rele, de exemplu in cazul carnii prajite in ulei). Modurile de preparare sanatoase sunt: crud, gratar, cuptor, fiert sau in aburi.
4. De cate ori ma­nanci? Intervalul ideal intre mese este de circa 4 ore, perioada in care glicemia (nivelul zaharului din sange) este constanta si nu apare senzatia de foame. Pentru a-ti mentine greutatea, mananca inainte de aparitia senzatiei de foame, care este echivalenta cu scaderea glicemiei.
5. Cat de multa miscare faci? Practica sport minimum 30 minute/zi pentru a dezvolta masa musculara, cu rol in stimularea arderilor. Cu cat ai masa musculara mai mare, cu atat arderile sunt mai intense si vei putea sa mananci mai mult, adica nu vei tine dieta mereu.

 

Motivatia de a slabi sau de a fi in forma fizica excelenta este extrem de puternica atunci cand te pregatesti de un eveniment important, cum este nunta. E recomandat sa scazi in greutate in mod calculat, prin dieta si sport, si nu mai mult de 1kg/saptamana. Iti propun sa reflectezi la 5 principii care sa te ajute sa slabesti echilibrat, fara sa te infometezi, dar mai ales sa-ti formezi un stil de viata si dupa nunta.

dieta mireasa

1. Ce mananci? O alimentatie echilibrata din punct de vedere nutritiv cuprinde proteine (carne, oua, lactate, leguminoase, seminte, nuci), glucide (zaharuri) si lipide (grasimi). Opteaza pentru orezul brun in locul cartofului sau porumbului si pentru cerealele integrale in locul fainii albe.



2. Cat mananci? Cantitatea variaza in functie de greutate, sex, varsta si activitate fizica. Atentia cea mai mare trebuie data glucidelor si lipidelor, acestea regasindu-se in alimente care ingrasa. Pentru cantarire, foloseste masuri neconventionale, cum ar fi palma, un pachet de carti etc).


3. Cum prepari alimentele? Modul de preparare necorespunzator poate schimba calitatea principiilor alimentare (grasimile bune se transforma in grasimi rele, de exemplu in cazul carnii prajite in ulei). Modurile de preparare sanatoase sunt: crud, gratar, cuptor, fiert sau in aburi.


4. De cate ori ma­nanci? Intervalul ideal intre mese este de circa 4 ore, perioada in care glicemia (nivelul zaharului din sange) este constanta si nu apare senzatia de foame. Pentru a-ti mentine greutatea, mananca inainte de aparitia senzatiei de foame, care este echivalenta cu scaderea glicemiei.


5. Cat de multa miscare faci? Practica sport minimum 30 minute/zi pentru a dezvolta masa musculara, cu rol in stimularea arderilor. Cu cat ai masa musculara mai mare, cu atat arderile sunt mai intense si vei putea sa mananci mai mult, adica nu vei tine dieta mereu.

 

 

Ideal Mariaj este cel mai complex ghid al mireselor din România. Cu o tradiție de aproape un deceniu, Ideal Mariaj oferă cuplurilor informații utile și inspirația necesară organizării unei nunți perfecte.

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT