Cristalele Swarovski fac deja furori in Romania, solicitarile fiind din ce in ce mai multe si mai neobisnuite, acestea reprezentand, inainte de toate, un nume puternic in lumea modei. Despre cum si cat se poarta acestea ne vorbesc cei de la Carla Brillanti.

Cristalele Swarovski fac deja furori in Romania, solicitarile fiind din ce in ce mai multe si mai neobisnuite, acestea reprezentand, inainte de toate, un nume puternic in lumea modei. Despre cum si cat se poarta acestea ne vorbesc cei de la Carla Brillanti.

Swarovski s-a impus in ultimii 20 de ani ca un brand al luxului din industria modei, aparand alaturi de renumiti designeri, precum Karl Lagerfeld, Dolce&Gabbana, Ungaro, Manolo Blahnik, Cavalli, Vivienne Westwood, Armani, Elie Saab si multi altii.

In acest context, cristalele s-au regasit sub diferite forme, atat ca bijuterii propriu-zise, cat si ca accesorii aplicate pe textile sau pe pantofi. Ele au devenit o necesitate pentru pasionatele de moda si astfel s-a creat si in Romania moda cristalelor Swarovski.

1

Totodata, se pare ca pretul ramane cel mai important factor in alegerea bijuteriilor. Astfel, valoarea unui diamant, oricat de mic ar fi, este incomparabil mai mare decat cea a unui cristal Swarovski.

Drept urmare, clientela din Romania prefera aceste pietre in locul briliantelor. Pe de alta parte, Swarovski reprezinta cea mai buna imitatie de pietre pretioase din cristal din intreaga lume; tehnologia firmei este superioara competitorilor.


1

Insa alegerea folosirii acestor nestemate prezinta inca o problema in vestimentatie. Este o chestiune de imaginatie si simt al bunului-gust. Dupa cum se spune, „prea mult strica” si nu denota calitate, astfel ca aceste cristale nu trebuie sa fie folosite drept accesorii in exces.

Folosirea pietrelor intr-un anumit design trebuie sa se foloseasca de stralucirea discreta data de acestea. Orice accesorizare trebuie sa urmareasca un nivel al impactului vizual in functie de eveniment.


2

Daca se doreste un impact vizual mare, atunci se va apela la o piesa de dimensiuni mai mari, mai opulenta, insa pastrand o anumita limita a rafinamentului.

Un mare aplomb au luat bijuteriile tip fantezie, cristalele de lipit pe textile, cele pentru cusut si accesorii pentru incaltaminte. Foarte solicitati sunt cerceii mari, chiar foarte mari, lungi de 15 cm sau reprezentand fluturi.


3

De asemenea, piesele stil brosa, aplicate pe rochiile de mireasa, create special cu un design exclusiv, sau diferite diademe realizate dupa anumite schite, sunt alte cateva cereri mai neobisnuite.

O mare popularitate in randul viitoarelor mirese au cristalele colorate, mai ales in nuante de mov si roz, dar si verde si rosu. Din pacate, nu toata mentalitatea pietii este inca deschisa pieselor indraznete, cu design mai complicat, ramanand in continuare in mare voga cele simple, clasice.


4

Privind tendintele, ideea de „do it yourself” – anume de a crea si realiza propriile bijuterii cu cristale, in special din margele, perle si pandantive – este implementata din ce in ce mai mult.

Aceasta isi are originile in Europa si SUA, iar de cativa ani a ajuns si la noi in tara. In particular, privind Swarovski, exista o anumita orientare spre crearea de cristale fara stralucire, care sa imite rocile si diferite pietre amorfe, foarte interesante din punct de vedere vizual.

5

Vorbind despre nunta moderna, aceste pietre sunt de nelipsit. Moda sugereaza aplicarea cel putin a unui accesoriu cu cristale in tinuta miresei, indiferent ca este un element al coafurii, un set din colier cu cercei si eventual bratara sau numai cercei impozanti, ori o brosa care sa constituie un element de stralucire pentru rochie.

Totodata, ele isi gasesc locul pe invitatii, marturii, pahare de sampanie, ca siraguri stil perdele decorative, ca sfesnice cu un brat sau cu mai multe.

Tags:
Categories: Bijuterii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.