Home / Beauty  / Ingrijire  / Cori Gramescu recomanda meniul de 10 zile in care tii post si slabesti

Cori Gramescu recomanda meniul de 10 zile in care tii post si slabesti

Cori Gramescu, renumita antrenoare de fitness de la Lady Fit si experta in diete, a intocmit un regim de 10 zile, bazat pe regulile postului crestin. Cori a gandit acest regim astfel incat cine il urmeaza sa respecte si traditia postului, dar sa si slabeasca intre 3 si 5 kilograme, intr-un mod cat se poate de sanatos.

Regimul incepe joi, 5 aprilie si se termina sambata, 14 aprilie, in ajunul Pastelui.
 
Reguli de baza:
 
Dieta consta in trei mese fixe pe zi si doua gustari. Prima gustare este constituita din fructe de sezon (maximum 300g), iar a doua din nuci, morcovi sau ardei gras.Se vor bea minimum 2 litri de apa si ceai neindulcit pe zi.Intre mese si gustari se lasa o pauza de 2-3 ore.Ultima masa se ia cu 3 ore inainte de ora de culcare, pentru a lasa timp suficient digestiei.La micul dejun se va bea o cafea neagra sau un ceai verde, neindulcit.Nu folositi alte condimente in afara de sare (cantitati moderate) si piper.
 
Joi, 5 aprilie

 
Mic-dejun:  salata de patrunjel cu 2 rosii + ½ lipie de graham
Gustare: o portocala
Pranz: sote de mazare  + un snitel de soia (fiert)
Gustarea 2: un morcov mare, crud
Cina: o salata: rosie, ceapa, salata verde si 50g de ciuperci la cutie
 
Vineri, 6 aprilie

 
Mic-dejun:  2 felii de paine integrala cu salata de vinete (fara maioneza)
Gustare: 2 kiwi mici
Pranz: ciuperci la gratar + amestec de legume congelate (morcov, broccolli, conopida, etc)
Gustarea 2:  un ardei capia
Cina: un bol de supa de rosii (fara orez)
 
Sambata, 7 aprilie
 
Mic-dejun: oatmeal (ovaz cu quinoa si lapte de soia)
Gustare: salata de fructe (mar, portocala, kiwi) – maximum 300g
Pranz: ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, telina, etc – excludeti cartofii si folositi maximum 2 linguri de ulei de masline la preparare)
Gustarea 2: o mana de migdale crude
Cina: salata de cruditati cu lamaie stoarsa (morcov si telina, fara mar)
 
Duminica, 8 aprilie
 
Mic-dejun: doua felii de tofu cu salata de legume (rosii, ardei gras, castraveti, ridichie)
Gustare: un morcov crud
Pranz: mancare de praz cu masline
Gustarea 2:  40g caju crud
Cina: 3 linguri de humus + salata de tabouleh cu rosii
 
Luni, 9 aprilie
 
Mic-dejun: salata de cruditati cu lamaie stoarsa, o felie groasa de tofu si o felie de paine integrala
Gustare: 2 kiwi
Pranz:  un bol de supa crema de legume si mancare de linte cu salata de rosii Gustarea 2:  1 lingura de humus si un ardei capia
Cina: piure de stevie +  doua felii de soia fiarta, condimentata
 
Marti, 10 aprilie
 
Mic-dejun: oatmeal (ovaz cu quinoa si lapte de soia)
Gustare: un mar mare
Pranz: orez brun cu legume asiatice
Gustare: o mana de nuci crude
Cina: un bol de ciorba de loboda
 
 
Miercuri, 11 aprilie
 
Mic-dejun:  o salata tabouleh (2-3 legaturi de patrunjel – echivalentul a o cana de patrunjel tocat, 1 rosie, 1/2 cana de grau macinat, zeama de la o lamaie, o lingura de ulei de masline extravirgin, un varf de sare si unul de piper negru) si doua felii de paine integrala
Gustare: o portocala
Pranz: un bol de ciorba de legume  si o portie de curry cu legume si naut
Gustarea 2:  o mana de alune de padure crude
Cina:  piure de urzici , o lingura de orez brun si o felie de tofu
 
Joi, 12 aprilie
 
Mic-dejun: salata de hrisca (hrisca, ulei de masline, sare, boia, nucsoara, enibahar)
Gustare: un bol de capsuni (250g)
Pranz:  un bol de supa crema de ciuperci si salata de alge
Gustarea 2:  un morcov mare, crud
Cina:  un bol de supa de rosii  si 200g legume fierte (morcov, conopida, broccoli, dovlecel)
 
Vineri, 13 aprilie

 
Mic-dejun:  3 linguri de salata de vinete fara maioneza cu un ardei capia
Gustare: un mar mare
Pranz: ghiveci de legume (mazare, morcov, dovlecel, vinete)

POST TAGS:

Ideal Mariaj este cel mai complex ghid al mireselor din România. Cu o tradiție de aproape un deceniu, Ideal Mariaj oferă cuplurilor informații utile și inspirația necesară organizării unei nunți perfecte.

Review overview
NO COMMENTS

POST A COMMENT