Cori Gramescu, renumita antrenoare de fitness de la Lady Fit si experta in diete, a intocmit un regim de 10 zile, bazat pe regulile postului crestin. Cori a gandit acest regim astfel incat cine il urmeaza sa respecte si traditia postului, dar sa si slabeasca intre 3 si 5 kilograme, intr-un mod cat se poate de sanatos.

Cori Gramescu, renumita antrenoare de fitness de la Lady Fit si experta in diete, a intocmit un regim de 10 zile, bazat pe regulile postului crestin. Cori a gandit acest regim astfel incat cine il urmeaza sa respecte si traditia postului, dar sa si slabeasca intre 3 si 5 kilograme, intr-un mod cat se poate de sanatos.

Regimul incepe joi, 5 aprilie si se termina sambata, 14 aprilie, in ajunul Pastelui.
 
Reguli de baza:
 
Dieta consta in trei mese fixe pe zi si doua gustari. Prima gustare este constituita din fructe de sezon (maximum 300g), iar a doua din nuci, morcovi sau ardei gras.Se vor bea minimum 2 litri de apa si ceai neindulcit pe zi.Intre mese si gustari se lasa o pauza de 2-3 ore.Ultima masa se ia cu 3 ore inainte de ora de culcare, pentru a lasa timp suficient digestiei.La micul dejun se va bea o cafea neagra sau un ceai verde, neindulcit.Nu folositi alte condimente in afara de sare (cantitati moderate) si piper.
 
Joi, 5 aprilie

 
Mic-dejun:  salata de patrunjel cu 2 rosii + ½ lipie de graham
Gustare: o portocala
Pranz: sote de mazare  + un snitel de soia (fiert)
Gustarea 2: un morcov mare, crud
Cina: o salata: rosie, ceapa, salata verde si 50g de ciuperci la cutie
 
Vineri, 6 aprilie

 
Mic-dejun:  2 felii de paine integrala cu salata de vinete (fara maioneza)
Gustare: 2 kiwi mici
Pranz: ciuperci la gratar + amestec de legume congelate (morcov, broccolli, conopida, etc)
Gustarea 2:  un ardei capia
Cina: un bol de supa de rosii (fara orez)
 
Sambata, 7 aprilie
 
Mic-dejun: oatmeal (ovaz cu quinoa si lapte de soia)
Gustare: salata de fructe (mar, portocala, kiwi) – maximum 300g
Pranz: ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, telina, etc – excludeti cartofii si folositi maximum 2 linguri de ulei de masline la preparare)
Gustarea 2: o mana de migdale crude
Cina: salata de cruditati cu lamaie stoarsa (morcov si telina, fara mar)
 
Duminica, 8 aprilie
 
Mic-dejun: doua felii de tofu cu salata de legume (rosii, ardei gras, castraveti, ridichie)
Gustare: un morcov crud
Pranz: mancare de praz cu masline
Gustarea 2:  40g caju crud
Cina: 3 linguri de humus + salata de tabouleh cu rosii
 
Luni, 9 aprilie
 
Mic-dejun: salata de cruditati cu lamaie stoarsa, o felie groasa de tofu si o felie de paine integrala
Gustare: 2 kiwi
Pranz:  un bol de supa crema de legume si mancare de linte cu salata de rosii Gustarea 2:  1 lingura de humus si un ardei capia
Cina: piure de stevie +  doua felii de soia fiarta, condimentata
 
Marti, 10 aprilie
 
Mic-dejun: oatmeal (ovaz cu quinoa si lapte de soia)
Gustare: un mar mare
Pranz: orez brun cu legume asiatice
Gustare: o mana de nuci crude
Cina: un bol de ciorba de loboda
 
 
Miercuri, 11 aprilie
 
Mic-dejun:  o salata tabouleh (2-3 legaturi de patrunjel – echivalentul a o cana de patrunjel tocat, 1 rosie, 1/2 cana de grau macinat, zeama de la o lamaie, o lingura de ulei de masline extravirgin, un varf de sare si unul de piper negru) si doua felii de paine integrala
Gustare: o portocala
Pranz: un bol de ciorba de legume  si o portie de curry cu legume si naut
Gustarea 2:  o mana de alune de padure crude
Cina:  piure de urzici , o lingura de orez brun si o felie de tofu
 
Joi, 12 aprilie
 
Mic-dejun: salata de hrisca (hrisca, ulei de masline, sare, boia, nucsoara, enibahar)
Gustare: un bol de capsuni (250g)
Pranz:  un bol de supa crema de ciuperci si salata de alge
Gustarea 2:  un morcov mare, crud
Cina:  un bol de supa de rosii  si 200g legume fierte (morcov, conopida, broccoli, dovlecel)
 
Vineri, 13 aprilie

 
Mic-dejun:  3 linguri de salata de vinete fara maioneza cu un ardei capia
Gustare: un mar mare
Pranz: ghiveci de legume (mazare, morcov, dovlecel, vinete)

Categories: Ingrijire

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.