Cu agitatia pregatiilor pentru nunta iti va fi greu iti mentii concentrarea supra exercitiilor si a dietei corecte. De aceea, cele mai multe dintre viitoarele mirese au nevoie de o abordare mai simpla a dietei de dinainte de nunta.

Cu agitatia pregatiilor pentru nunta iti va fi greu iti mentii concentrarea supra exercitiilor si a dietei corecte. De aceea, cele mai multe dintre viitoarele mirese au nevoie de o abordare mai simpla a dietei de dinainte de nunta.


cum slabim
 

Detoxifierea

Corpului nostru nu ii plac toxinele. Astfe, atunci cand le consumam, corpul le imbraca in apa, grasime sau colesterol si le depoziteaza aproape de suprafata pielii. Asa ca incearca sa reduci zahaul, cofeina, alcoolul si mancarea procesata si mananca cat mai multa mancare cruda si bea apa calda cu lamaie.


cum slabim

Tonificare bratelor

Mai toate rochiile de mireasa iti expun bratele, asa ca asigura-te ca tricepsul este tonifiat. Dealtfel, bratele sunt cel mai rapid de lucrat si poti obtine o definire a muschilor in doar cateva sesiuni de antrenament. Combina flotarile cu ridicarile pe brate si apasarea de greutati. Incearca si cateva miscari de box pentru rezultate bune. Aceste exercitii vor lucra partea superioara a corpului si iti vor da o forma frumoasa.


cum slabim

Evita balonarea

Daca te vei simti balonata nu numai ca vei arata, dar te vei simti rau. Renunta la bauturile carbogazoase, evita painea, pastele, prajiturile si biscuitii. Daca iti este pofta de ceva dulce, cea mai buna optiune este ciocolata neagra. Nici fructele nu sunt cea mai buna alegere pentru ca fermenteaza. Insa daca vrei sa le consumi, nu o face in timpul meselor sau imediat dupa.

Felul in care mestecam mancarea este si el important. Incearca sa mananci incet si sa mesteci cat mai mult fiecare dumicat. Iar dupa, evita guma de mestecat, pentru ca va crea aciditate si bule de aer in stomac.


cum slabim

Straluceste

Pentru a te asigura ca organismul tau este in cea mai buna forma, la fel ca si parul, unghiile si pielea, concentreaza-te asupra mancarurilor crude, a legumelor si salatelor, nucilor, semintelor si uleiului de masline. Alege mancaruri usor de digerat si proteine usoare precum oul, puiul sau pestele, bogat in omega 3.


Categories: Ingrijire

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.