Folosite in trecut de gheise pentru pastrarea unui ten curat si proaspat, produsele TATCHA constituie cea mai recenta inovatie de pe piata produselor de infrumusetare.

Folosite in trecut de gheise pentru pastrarea unui ten curat si proaspat, produsele TATCHA constituie cea mai recenta inovatie de pe piata produselor de infrumusetare.

 

300 de ani de frumusete nipona, condensati in 30 de foi

In esenta, fiecare pachet celebrand 300 de ani din istoricul secretelor de frumusete japoneza contine 30 de foi, destinate tuturor tipurilor de ten. Astfel, acestea pot absorbi la fel de bine excesul de sebum specific tenului gras, dupa cum pot veni in sprijinul aceluia uscat pentru un plus de hidratare. Inovativele hartii pot fi cu succes utilizate pentru pastrarea unui machiaj intact.

Imprimate cu cerneala din soia, produsele TATCHA sunt concepute respectand filosofia de ocrotire a mediului inconjurator, promovata de compania specializata in dezvoltarea produselor de infrumusetare. Ambalajul acestora este, de asemenea, atractiv oferind imaginea unei gheise in tonuri de albastri, cu un logo auriu si un model hexagonal ilustrand o broasca testoasa, simbol al vietii vesnice in cultura japoneza.

Acestea sunt semnate de directorul creativ al brandului Stanley Hainsworth.

Categories: Ingrijire

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.