Ca oricare alta mireasa, iti doresti sa arati perfect in ziua nuntii, bineinteles, forma fizica fiind inclusa. Iar pe ultima suta esti tentata sa incepi diete care iti pot face mai mult rau pe termen lung, decat sa te ajute in timpul pe care il mai ai pana la marele eveniment.

Ca oricare alta mireasa, iti doresti sa arati perfect in ziua nuntii, bineinteles, forma fizica fiind inclusa. Iar pe ultima suta esti tentata sa incepi diete care iti pot face mai mult rau pe termen lung, decat sa te ajute in timpul pe care il mai ai pana la marele eveniment.

O pierdere in greutate mai mare de 3 kilograme

intr-o singura saptamana nu este recomandata de nici un nutritionist, neincluzand aici persoanele obeze, pentru care slabirea este mai brusca. De aceea, trebuie sa urmezi un plan alimentar si de exercitii care sa te ajute sa slabesti, dar sa iti pastrezi energia de care ai atat de multa nevoie in pregatirea nuntii. Chiar daca ti se vor parea depasite, sfaturile clasice legate de diete sunt si cele care te vor ajuta.

Limonada

Daca vrei sa pierzi kilogramele intr-o singura saptamana, atunci renunta de tot la zahar si limiteaza pe cat posibil consumul de sare, pentru a evita retentia de apa. Nu rata niciuna dintre cele trei mese principale si adauga chiar si doua gustari. Cu cat vei manca mai putin la o singura masa si vei adauga in rutina zilnica un numar mai mare de gustari sanatoase, cu atat vei vedea rezultate mai rapid. Astfel, corpul nu va mai consuma atat de multa energie, incercand sa digere mancarea si nu vei mai avea binecunoscuta stare de somnolenta de dupa masa.

Pentru micul dejun, ouale par sa faca minuni. Studiile arata ca cei care le-au ales de dimineata au consumat cu 400 de calorii mai putin pe timpul zilei, fiind alimente satioase. De altfel, alimentele bogate in proteine si fibre te ajuta sa scapi de colaceii de pe abdomen. Mananca lactate dietetice, carne slaba sau cereale integrale si vei vedea rezultatele mai rapid.

Mar

Toata lumea iti spune ca atunci cand te apuci de dieta sa mananci multa salata. Nutri­tionistii au si o explicatie pentru aceste recomandari. Femeile care mananca salata ca prim fel, au tendinta sa nu mai consume la fel de mult dupa, tocmai pentru ca aceasta are un volum mare, ce te face sa te simti plina.

Nici apa nu este doar un mit al dietelor. Cercetarile arata ca de multe ori confundam senzatia de sete cu cea de foame. De aceea, este bine sa consumi cei doi litri de apa pe zi recomandati de medic, iar atunci cand ti se face foame, incearca mai intai un pahar cu apa.

Ou fiert

Iar exercitiile fizice sunt cruciale. Incearca sa estimezi cantitatea zilnica de calorii pe care o consumi pentru a stabili un pro­gram de exercitii. Nu trebuie sa mergi la sala pentru a face miscare. Mai bine cumpara-ti un pedometru si coboara din autobuz cu doua statii mai devreme si mergi pe jos, intr-un ritm normal. Teoria spune ca pedometrul tau ar trebui sa inregistreze cel putin 2.000 de pasi zilnic, pentru rezultate vizibile rapid.

Orice regim alimentar ai alege, tine minte ca trebuie sa ai grija de corpul tau. Nu te increde in diete care iti promit rezultate fabuloase intr-o singura saptamana, pentru ca dupa incheierea lor si revenirea la obiceiurile anterioare, te vei trezi cu mai multe kilograme in plus decat aveai inainte. Metabolismul tau va suferi anumite dereglari ce il vor determina sa stocheze caloriile.

Exercitii

Categories: Ingrijire

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.